Gratis verzending boven 100 EUR30 dagen open aankoopVeiligde betalingen

Welkom bij de klantenservice van KitchenLab!

Het maakt niet uit of u hulp nodig heeft voor, tijdens of na uw aankoop - wij zijn er om u te helpen. Bij KitchenLab zijn we toegewijd om u de beste service te geven en u te adviseren in de jungle van keukenapparatuur. Wanneer u contact met ons opneemt, kunt u er zeker van zijn dat onze informatie is verzameld door jarenlange ervaring in het vak - zowel persoonlijk als professioneel gebruik.

Op deze pagina hebben wij veelgestelde vragen verzameld.
Als u andere vragen hebt, klik dan op de knop "help" om uw vraag te stellen, en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op. U kunt ook telefonisch contact met ons opnemen. Wij zijn momenteel beschikbaar in het Engels en Zweeds.

Ons telefoonnummer: +46(0)8 410 95 200

Product en assortiment

Ik heb een productgerelateerde vraag, kunt u mij helpen?
Natuurlijk! Klik op de knop "help" rechtsonder op de pagina of bel ons.

Is het product op voorraad?
Op alle productpagina's ziet u welke hoeveelheid wij op voorraad hebben.

Ik wil graag een cadeaubon kopen. Hoe gaat u te werk?
U kunt hier eenvoudig uw cadeaubon kopen. De cadeaubon wordt direct gegenereerd en kan worden gedownload.

Aankopen en betalingen

Is het veilig om bij jullie te kopen?
Ja! KitchenLab AB (ondernemingsnummer 556785-6199) is een geregistreerd handelsmerk in Zweden en de EU. Wij maken deel uit van Online Brands AB, dat genoteerd staat op de beurs OMX First North. Onze website maakt gebruik van SSL-codering voor veilige transacties van begin tot eind. Alle betalingen verlopen via Klarna Bank, die kopersbescherming biedt.

Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?
Wij kunnen uw bestelling wijzigen totdat u een ontvangstbevestiging per e-mail heeft ontvangen. Het is mogelijk om producten met dezelfde waarde te wijzigen of te annuleren, maar wij kunnen de waarde van de bestelling niet verhogen. Als u producten wilt toevoegen die de waarde van de bestelling verhogen, moet u een nieuwe bestelling aanmaken en contact met ons opnemen om de eerste bestelling te annuleren.

Hoe lang is de garantieperiode?
De garantieperiode wordt bepaald door elke individuele leverancier, maar onze minimale garantieperiode is één jaar voor particulieren. Voor zakelijke klanten is er geen garantie als er verder niets gezegd wordt over individuele producten.

Ik kan mijn bestelling niet afhalen bij de postbode. Wat gebeurt er nu?
Als u uw bestelling niet binnen de genoemde termijn kunt ophalen, wordt deze naar ons teruggestuurd. Wij betalen u de waarde van de bestelling terug minus de verzendkosten en 20 euro administratiekosten.

Welke betalingen accepteert u?
Alle aankopen worden gedaan via Klarna Bank die verschillende soorten betalingen accepteert; kaart, factuur (betaal later) en gesplitste betalingen.

Mijn aankoop kon niet doorgaan
Probeer een andere browser en laad de pagina opnieuw met CTRL+SHIFT+R voor PC of CMD+SHIFT+R voor Mac. Als het probleem aanhoudt, neem dan contact op met support.

Levering en verzending

Wanneer komt mijn bestelling aan?
Op alle productpagina's ziet u de geschatte levertijd. Afhankelijk van de verzendmethode zal de levertijd verschillen.

Met welke verzendbedrijven werkt u?
Wij verzenden internationaal met UPS en Bring.

Hoe lang is de levertijd?
De levertijd bedraagt ... dagen, afhankelijk van welke verzendmethode u kiest. Producten op voorraad zijn meestal binnen 1-2 dagen klaar voor verzending.

Retourneren en ruilen

Wat zijn de kosten voor het retourneren van een artikel?
De kosten zijn afhankelijk van de grootte van uw bestelling, wij rekenen kostprijs voor retourzendingen. Neem contact op met de klantenservice voor informatie over de kosten en een vrachtbrief.

Hoe doe ik een retourzending?
Neem contact op met onze klantenservice met:
uw bestelreferentie
de artikelen die u wilt retourneren
de reden van uw retourzending

Daarna sturen wij u instructies voor het retourneren van uw bestelling. Als u een van onze verzendetiketten/ vrachtbrieven wilt gebruiken, brengen wij de kosten in mindering op de terugbetaling. Anders krijgt u instructies over hoe en waar u het product kunt terugsturen. Let op: ons magazijn bevindt zich in Stockholm, Zweden. Het is altijd belangrijk om uw retourzending zorgvuldig te verpakken, aangezien u ervoor verantwoordelijk bent dat de artikelen zonder schade worden ontvangen.

Hoe dien ik een klacht in over mijn product?
Stuur een foto, een beschrijving van het probleem en een bon-/bestelnummer naar onze support.
Voor klachten en garantiegevallen over producten van Anova kunt u rechtstreeks contact opnemen met Anova via support@anovaculinary.com.
Inloggen
Are you in the right place?
Continue to thekitchenlab.nl